sobota, 23 sierpnia 2008

Legenda

gdy wymkniesz się kolejny raz rankiem wczesnym

ostrzyć swój miecz srebrny ze sztyletem srebrnym

gdy zostawisz mnie kolejny raz całą we śnie

wyjdziesz szybko zamkniesz drzwi choć jest tak wcześnie



znów obietnica twoja zawiśnie w mdłym powietrzu

wrócę mówisz wrócę choćby we krwi deszczu

lecz ja wiem to bardzo dobrze że raz pewnego dnia

nie wrócisz do mnie nigdy zostanę sama – ja



a ziemia będzie mokra i ziemia będzie zła

i ziemia będzie płakać i płakać będę ja

i powie mi ta ziemia liście drzewa deszcz

powie „on cię nie kochał przecież ty to wiesz”



bo ziemia będzie mokra mokra od twojej krwi

w tą ziemię wolno wsiąkną mój ból mój strach i łzy

i nie posłucham deszczu co miesza się w twą krew

i nie posłucham liści co pienią cały gniew



ta ziemia w którą teraz za łatwo wchodzi żal

to ona cię pochłonie tak mocno w siebie w dal

a ja zostanę sama wśród tego co zostało

bo ciebie już nie będzie- zostanie puste ciało



Brak komentarzy: